Budowanie relacji z klientem w roli QA Eksperta

Cześć uczestniku i uczestniczko konferencji TestWarez 2024! 

 Czy zastanawiasz się czasami:

  • Jak Twoje doświadczenie i eksperckość są postrzegane przez Twoich klientów? 
  • Jak budować pozycję Eksperta w swoim otoczeniu? 
  • Jak zachęcić klientów do współpracy i utrzymywać z nimi dobre relacje? 
  • Jak mówić językiem biznesowymi i zrozumiałym, zwłaszcza dla klientów nietechnicznych? 

Jeśli tak, to zapraszamy na warsztaty, podczas których zgłębisz tajniki budowania efektywnych relacji z klientem.

Już podczas warsztatu zaczniesz planować i ćwiczyć budowanie swojego wizerunku jako QA Experta. Podzielimy się z Tobą dobrymi praktykami, narzędziami i przykładami z prawdziwych sytuacji z Xebii Poland, które mogą przydać Ci się w codziennej pracy i relacjach z klientami. Oprócz dyskusji i wiedzy merytorycznej na warsztacie będziesz mieć okazję wejść w symulację prawdziwej rozmowy z klientem. Case study pochodzi z realnego projektu Xebii Poland. Po treningu otrzymasz feedback o rezultacie rozmowy od klienta i trenera.

Główne tematy poruszane podczas warsztatu: 

  1. Jak budować wizerunek Eksperta w oczach klienta? Wartości we współpracy oraz autoprezentacja.
  2. Przegadajmy to na starcie, czyli o tym jak tworzyć zasady współpracy.
  3. Jak budować relacje długoterminowe z klientem?
  4. Dopasowanie języka komunikacji do typu klienta, z którym współpracujesz.
  5. Symulacja rozmowy z klientem.