Budowanie relacji z klientem w roli QA Eksperta
Cześć uczestniku i uczestniczko konferencji TestWarez 2024!
Czy zastanawiasz się czasami:
- Jak Twoje doświadczenie i eksperckość są postrzegane przez Twoich klientów?
- Jak budować pozycję Eksperta w swoim otoczeniu?
- Jak zachęcić klientów do współpracy i utrzymywać z nimi dobre relacje?
- Jak mówić językiem biznesowymi i zrozumiałym, zwłaszcza dla klientów nietechnicznych?
Jeśli tak, to zapraszamy na warsztaty, podczas których zgłębisz tajniki budowania efektywnych relacji z klientem.
Już podczas warsztatu zaczniesz planować i ćwiczyć budowanie swojego wizerunku jako QA Experta. Podzielimy się z Tobą dobrymi praktykami, narzędziami i przykładami z prawdziwych sytuacji z Xebii Poland, które mogą przydać Ci się w codziennej pracy i relacjach z klientami. Oprócz dyskusji i wiedzy merytorycznej na warsztacie będziesz mieć okazję wejść w symulację prawdziwej rozmowy z klientem. Case study pochodzi z realnego projektu Xebii Poland. Po treningu otrzymasz feedback o rezultacie rozmowy od klienta i trenera.
Główne tematy poruszane podczas warsztatu:
- Jak budować wizerunek Eksperta w oczach klienta? Wartości we współpracy oraz autoprezentacja.
- Przegadajmy to na starcie, czyli o tym jak tworzyć zasady współpracy.
- Jak budować relacje długoterminowe z klientem?
- Dopasowanie języka komunikacji do typu klienta, z którym współpracujesz.
- Symulacja rozmowy z klientem.